De ce marketingul nu structurează produse financiare COVID-19, deși acesta are impact în activitatea economică de la nivel global?

COVID - 19 este o problemă perenă a societății. Întrebarea este de ce marketingul nu construiește un produs pe baza acestui suport omniprezent în media? El generează business prin intermediul programelor guvernamentale, evenimente economice, însă nici bursele, nici casele de pariuri nu îl adaugă la paleta instrumentelor de piaţă.

Amintim că în 2008-2009 s-a vorbit cu insistenţă de active toxice. Dar lupta împotriva coronavirusului este una cu impact pozitiv, deci poate fi structurat un produs netoxic, susținut politic ca o inițiativă benefică, care să se constituie într-o alternativă investiţională la criptomonede. Mai ales că îşi găseşte o susținere largă din partea tuturor guvernelor lumii.

Merită amintit, dacă ne uităm în trecut şi la ceea ce există acum pe piaţă că s-au creat instrumente legate de  evenimente cu amploare mult mai mică, ceea ce recomandă COVID -19, pe seama credibilităţii fenomenului, să fie cotat la Bursă și tranzacționat, inclusiv pe piețele secundare.

Gripa spaniolă, de după Primul Război Mondial, nu a avut această şansă, din cauza lipsei de adâncime şi de cuprindere a pieţelor. A venit însă momentul ca pandemiile să joace un rol activ, pe care să şi-l asume. Pentru că  toată lumea discută de impactul lor în viața economică și, având în vedere acest lucru, apare necesitatea originării unui produs, care să sintetizeze incidenţa globală asupra pieței financiare.

Aşadar, reiau, au fost lansate produse pentru evenimente cu impact global redus sau doar regional/local. Iar noțiunea de piață liberă e nevoie să fie integrată în astfel de evenimente, deoarece nu ne aflăm în stare război, nu a declarat nimeni că s-ar afla în conflict cu altcineva, dimpotrivă discutăm de solidaritate la nivel planetar.   

În ceea ce privește apetitul pentru programe guvernamentele care solicită finanțarea pieței, este important de specificat dacă resursele atrase sunt menite să combată COVID - 19  ori merg spre alte zone ale deficitului bugetar. Și făcând această precizarea este bine de menționat cât din deficit vizează coronavirusul și cât e sold negativ structural sau ciclic. Explicația pentru care nu poate fi comensurat impactul SARS-CoV-2 în deficit ține de lipsa de transparență și de expertiză la nivel guvernamental. 


Leave your comments

Post comment as a guest

0
Your comments are subjected to administrator's moderation.
terms and condition.
  • No comments found

The Best United Kingdom Bookmaker lbetting.co.uk Ladbrokes website review