Cine poluează să plătească. De acord. Dar exact cei care produc cele mai multe noxe n-o fac.
Respectiv : CET-urile, autobuzele diesel noi și vechi ale STB (adică, dacă tot venim cu Taxa Oxigen trebuiau să se cumpere autobuze electrice ca-n Ardeal, nu să se fi achiziționat recent unele pe motorină), camioanele de gunoi care nu-l strâng în intervalul 22 - 07, taxiurile, mașinile pe gaz.
Chiar, dacă am o mașină euro 3 pe GPL și merg pe benzină, adică am gaz la mișto, înseamnă că pot ocoli Taxa Oxigen? Oricum pornirea e pe benzină. Așadar, de ce jumătate din poluatori nu plătesc? Noaptea nu există poluare, sau se profită de faptul că nu se vede? Și sâmbătă/duminică toate pisicile sunt negre, deci nu poluezi oricât de mult ai circulă. Propun că actului ce reglementează Taxa Oxigen să i se spună Legea Frankenstein.
Merită remarcat că locuitorii din Drumul Taberei nu-și pot lăsa mașinile acasă și să coboare la stațiile de metrou Hașdeu sau Cișmigiu în martie, atunci când intră în vigoare taxa de poluare. Asta fiindcă magistrala lor de metrou va fi gata abia în iunie, deși au primit asigurări ferme că va fi inaugurată la sfârșitul anului 2019. Cum poți să penalizezi ceva înainte de a oferi bunul public promis?
Cele mai vizionate
Ultimele
-
"Da’ dobanda, cat e dobanda? Dincolo era mai ieftin!"
(Stiri) 9 Oct 2014 -
Americanii rezolvă, europenii caută vinovați de serviciu
(Analize) 18 May 2016 -
Antipesedismul de paradă a creat falşi politicieni de dreapta
(Opinii) 19 Dec 2016 -
Banca centrală trebuie să prevină riscul european al dării în plată, cu ajutorul instanţelor internaţionale
(Opinii) 2 May 2016 -
Ce reprezinta si cum se calculeaza PIB-ul?
(Stiri) 6 Sep 2014
Leave your comments
Login to post a comment
Post comment as a guest