Am observat de mai multă vreme că indivizii care lucrează în corporații vin și expun sub formă de opinie, pe persoană fizică, politica companiei. Sigur că e un adevertorial al cuiva care furnizează resurse unei publicații, dar nu acesta e principalul neajuns, ci acela că, de fapt, nu e un punct de vedere individual. De ce ne confruntăm cu situația asta? Păi, impasul a survenit atunci când presa și-a sacrificat cititorii, ca principală sursă de venituri, în favoarea publicității. Când a ales să trăiască din banii din reclame și nu din cei plătiți de cititori la chioșc sau pe abonamente. Alegând reclamele, presa și-a pierdut publicul individual. Știți prima întrebare care se pune dacă te angajezi la o corporație: Ești un om de echipă? Adică, ești capabil să colaborezi cu colegii la îndeplinirea de sarcini, pentru realizarea de scopuri comune, în beneficiul firmei? Ei bine, așa sunt și opiniile „individuale” ale corporatistilor. Ce contează că opiniile autentice, care reprezintă punctele de vedere ale unor indivizi, apar lângă cele ale organizațiilor, că tot compunere e? Ce dacă una se înscrie în ceea ce ar trebuie să se numească dezbatere de idei, iar cealaltă încearcă să o înlocuiască cu rețete? În fine, ca să tragem discuţia la cotidian, și s-o facem trendy, știți care e asemănarea între coronavirus și inteligență? Ambele sunt tratate cu izolare, stare individuală.
Cele mai vizionate
Ultimele
-
"Da’ dobanda, cat e dobanda? Dincolo era mai ieftin!"
(Stiri) 9 Oct 2014 -
Americanii rezolvă, europenii caută vinovați de serviciu
(Analize) 18 May 2016 -
Antipesedismul de paradă a creat falşi politicieni de dreapta
(Opinii) 19 Dec 2016 -
Banca centrală trebuie să prevină riscul european al dării în plată, cu ajutorul instanţelor internaţionale
(Opinii) 2 May 2016 -
Ce reprezinta si cum se calculeaza PIB-ul?
(Stiri) 6 Sep 2014
Leave your comments
Login to post a comment
Post comment as a guest